logodef

meesterlijkevoordelen.nl

 

 Logo MV

Privévoordelen? Zie de 

exclusieve voordelensite 

voor onderwijspersoneel.

Contact Voordeelservice

 

 contact icon

Dyade Voordeelservice

Tel.: (030) 30 35 000

voordeelservice@dyade.nl

Make My Day is een onafhankelijk mediabureau. Zij zorgen voor de opmaak, plaatsing en controle van uw advertentie in landelijke en lokale media.

Hét Crossmediale Carrière Concept van de Volkskrant

Slim profiteren van meerdere sterke merken en adverteren in het dagblad en online? De Volkskrant en Intermediair, dé carrièresite voor hoogopgeleiden, worden gecombineerd ingezet om in één keer hoogopgeleid Nederland te bereiken middels het Volkskrant Carrière Concept. Uw vacature in de Volkskrant komt daarmee kosteloos in de woensdageditie, op Intermediair.nl, in Intermediair Magazine en op de nieuwssites: volkskrant.nl, trouw.nl en parool.nl. Hiermee bereikt u 1 op de 3 van de mensen die (willen) werken in het onderwijs.

Wist u dat 1 miljoen Volkskrantlezers in het weekend gemiddeld bijna een uur voor gaan zitten om de krant aandachtig te lezen. Heel belangrijk, want zonder aandacht heeft u niks aan bereik.

Effect van communicatie = Bereik x Aandacht x Creatie.

De toegevoegde waarde van crossmediaal

De krant is tegenwoordig al lang niet meer alleen papier, nog meer bereik behaalt u met de crossmediale proposities. Het bereik van de krant wordt vergroot via de websites, magazines en apps. In de ochtend- en avonduren leest men de krant en in de middag bekijkt men het nieuws online. Zo weet u zeker dat uw advertentie het best bekeken wordt.

Zo zijn de carrière proposities tot stand gekomen:

  • De vaste combinatie van de dagbladen met online kanalen van Intermediair leveren u de juiste mix op. U bereikt zowel actief als latent werkzoekenden
  • Met de Volkskrant en Intermediair bereikt u 34,7% van de mensen werkzaam in het onderwijs
  • Deze sterke merken zijn experts in het onderwijs

Voor al uw vraagstukken rondom arbeidsmarktcommunicatie kunt u terecht bij de Volkskrant. U kunt denken aan RRO's (Respons onderzoeken, en analyses) die de Volkskrant voor u kan realiseren.

Doelgroep

De hoogopgeleide Volkskrantlezers vinden (zelf-) ontplooiing belangrijk en zijn zelfbewust, kritisch en nieuwsgierig. Hoogopgeleiden en decision makers beschouwen de Volkskrant als dé banenkrant met een groot en interessant aanbod aan vacatures.

Uw voordelen

Dyade is een samenwerking aangegaan met de Volkskrant. Dit betekent dat onderwijsorganisaties tegen een gereduceerd tarief (korting oplopend tot 35%) vacatures kunnen plaatsen en profiteren van de crossmediale carrière proposities van de Volkskrant.

Meer weten?

Heeft u vragen of mocht u meer informatie willen ontvangen, kijk op Make My Day Media of mail naar media@makemyday.online. De korting voor Dyade klanten wordt automatisch verrekend op de factuur.

MMD Media logo 300px