logodef

Net zoals de rest van Nederland, volgen wij het nieuws en de politiek op de voet. Adviezen van de overheid en het RIVM werden de afgelopen weken al onmiddellijk opgevolgd. Medewerkers die verkoudheids- of ziekteverschijnselen hadden, werden opgeroepen om niet naar hun werklocatie te komen. Tevens werden er geen handen meer geschud. Hier is zeer goed gehoor aan gegeven.

Maandag 9 maart is besloten dat alle medewerkers die in Noord-Brabant woonachtig zijn, thuis gaan werken tot nader orde.

Na verdere adviezen en maatregelen van het kabinet, is donderdag 12 maart gecommuniceerd dat het principe is dat iedereen bij voorkeur thuiswerkt tenzij er een goede reden is om dat niet te doen. Voor geplande afspraken geldt dat ze verzet worden, of dat ze via Skype of een conference call gehouden worden.

Op zondag 15 maart zijn verregaande maatregelen afgekondigd door de overheid. Voor medewerkers van Dyade betekent dit het volgende:

  • Iedereen werkt thuis tenzij er een zeer dringende reden is om naar kantoor te komen. In dat geval wordt er contact gezocht met de leidinggevende om dit te overleggen.
  • Collega’s die bij een klant op locatie werken, maken afspraken met de klant over bereikbaarheid en voortgang van werkzaamheden. Ook deze collega’s werken, na overleg met de klant, in principe thuis. De dienstverlening voeren we dus uit conform de afspraken met klanten.

We houden vinger aan de pols en volgen nauwgezet de aanwijzingen van de overheidsinstanties op. Zodra er ontwikkelingen zijn die voor medewerkers van Dyade gevolgen hebben, worden die gecommuniceerd. Voor klanten van Dyade geldt dat we onze dienstverlening zonder voorbehoud kunnen voortzetten en dat we goed bereikbaar blijven. Indien er vragen over de diensten zijn, kunnen klanten contact zoeken met hun vaste contactpersoon.

De Raad van Bestuur (Herman de Wild en Wilbert Blok) wil haar complimenten uitspreken naar alle collega’s. “Wilbert en ik zijn onder de indruk van de manier waarop en flexibiliteit waarmee jullie met deze situatie omgaan. We merken dat veel collega’s met elkaar goede afspraken gemaakt hebben om de dienstverlening naar klanten te borgen. We hebben daar veel waardering voor: complimenten!” 

Lees meer over hoe Dyade de dienstverlening borgt